یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش

Wiki Article


برای خرید از بندر گناوه بدون سفر به گناوه به صورت اینترنتی به سایت بازار گناوه سر بزنید و برای آگاهی از قیمت لوازم خانگی در گناوه با ما تماس بگیرید. به لطف یخچال های جدید NoFrost این مشکل را برای همیشه از لیست کارهای خود حذف کنید. در یخچال بوش 90AI20 برخلاف یخچال های معمولی، رطوبت در قسمت Nofrost به طور مداوم جمع می شود و در بخش خنک کننده مرکزی، یک چرخه یخ زدایی اتوماتیک را در فاصله های کوتاه شروع می کند. در نهایت این رطوبت جمع شده به آسانی به بیرون از یخچال فرستاده و بخار می شود. با این قابلیت نه تنها همیشه یخچال خود را عاری از یخ نگه می دارید، بلکه یخ زدایی دستی را نیز برطرف می نمایید. فن آوری بدون برفک یخچال جدای از حفظ تازگی، مواد مغذی و ظاهر زیبای غذاهای شما بدین معنی است که دیگر نباید نگران دیفراست کردن فریزر خود باشید و در نتیجه از وقت و دردسرهای آن خواهد کاست.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

• بخش یخچال و فریزر کاملا از هم جدا بوده و بوی مواد درون هر کدام به قسمت دیگری وارد نمی شود. اگر این محصول را قبلا از فروشگاه سیلا کالا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. آبسردکن یکی از المان‌های بسیار کاربردی و موردعلاقه بسیاری از کاربران به حساب می‌آید.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


یخچال‌ های بوش با داشتن دو سیستم جداگانه برای به جریان درآوردن هوای سرد در قسمت‌ های متفاوت می‌ توانند روند خنک سازی محصولات مختلفی که درون آنها قرار می دهید را به صورت یکنواخت طی کنند. به همین دلیل وجود این دو سیستم در دستگاه بدون این که بر روی سایر مواد غذایی یخچال فریزر تاثیر دمایی منفی بگذارد به تنظیم دمای یکسان یخچال فریزر خواهد پرداخت. قابلیت SuperFreezing‌ نیز از مواد غذایی در برابر یخ زدن محافظت می‌ کند. بدین صورتکه همراه با این خصوصیت وقتی که مواد غذایی تازه را در داخل فریزر قرار می‌ دهید باعث می‌ شود تا سریع خنک شود. مواد غذایی قرار گرفته شده در فریزر به وسیله تابع انجماد اتوماتیک به حالت عادی برگردانده می‌ شوند و با این کار مانع از اتلاف انرژی می شود. بازار گناوه به عنوان یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی گناوه با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایران، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی گناوه تبدیل شود.


در نگاه اول با دقت زیاد به دستگیره ها، هوم بار، قسمت آبریز و یخساز، صفحه لمسی و محل قرار گرفتن لوگوی bosch توجه کنید. دارای تعدادی طبقه برای نگهداری میوه، بطری آب و سایر مواد غذایی است. در هنگام خرید یخچال سعی کنید از برندهای معروف بازار که ضمانت نامه مشخص، معروف و خدمات پس از فروش مشخصی دارند، انتخاب نمایید.


MultiAirflow در تمام سطوح یخچال و فریزر جریان هوای نرم و ملایم ایجاد می کند. تغییرات دما کاهش می یابد و زمان خنک شدن کاهش می یابد – بنابراین طعم غذای شما برای مدت طولانی تری تازه خواهد ماند. شرکت بوش که از این قابلیت به عنوان «بار کمکی» یاد کرده، این امکان را برایتان فراهم می سازد تا کاملاً سریع و آسان مواد خوراکی و علاقه مندی هایتان در اختیار قرار بگیرند. لازم به ذکر است قسمت هوم بار دارای یک قفسه می باشد که بدون نیاز به باز کردن درب اصلی یخچال هر آنچه که بخواهید را در دسترس داشته باشید. این حسگر که توسط شرکت بوش در این یخچال به کار رفته است کار کنترل دما و جلوگیری از نوسانات دمای داخل یخچال را بر عهده دارد تا شما از افت کیفیت مواد غذایی خود هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.


محل قرار گیری یخچال و دور بودن آن از سایر وسایل گرم در آشپزخانه میتواند در بهبود کارایی وافزایش طول عمر یخچال بوشتاثیرگذار باشد. در هنگام استفاده از یخچال بوش به یاد داشته باشید که اتصال به زمین برقرار است. در راهنمای یخچال بوش تاکید شده است؛ از داخل شدن کودکان به درون یخچال باید جلوگیری کرد.


به یکی از مهم ترین خصوصیات کلی یخچال ها می رسیم، یعنی بحث مصرف انرژی که تاثیر به سزایی در مصرف برق خواهند داشت و در هنگام خرید باید به برچسب انرژی دقت کافی شود. در صورت کلی، یخچال هایی که دارای رتبه مصرف انرژی آن‌ها A++می باشد، پایین ترین مصرف برق را دارا می باشد و هر چه این درجه کمتر باشد، مصرف برق به حد استفاده ی بالاتر می رسد. تمام یخچال و فریزرهای بوش مجهز به عنصر طبیعی نقره در دیواره داخلی خود می‌باشند که این موضوع باعث عملکردی ضدباکتری شده و در نتیجه باعث افزایش ماندگاری موادغذایی می شود.


در صورت قطع برق تا ۴ ساعت دمای فریزر در حالت خنک باقی می‌ماند که این موضوع به فاسد نشدن مواد غذایی کمک می‌کند اما زمان زیادی نیست. این دستگاه محفظه‌ی مخصوص بستنی و ژله‌ی آب‌شده دارد و به سرعت عمل انجماد را انجام می‌‌دهد. معرفی کوتاه یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AI20 با بدنه استیل ضد زنگ یکی از محصولات شرکت Bosch می باشد. بوش از سیستم جزیان هوای چندتایی برای توزیع سرما به همه جای در یخچال فریزر KAG90AI20 استفاده نموده است. همچنین از مخزن VitaFresh برای تنظیم دمای مطلوب مخصوص نگهداری میوه ها و سبزیجات برخوردار می باشد. یخچال فریزر ساید بای ساید KAG90AI20 از سیستم ضد برفک استفاده می کند و مواد خوراکی به لطف استفاده از این سیستم ماندگاری بیشتری خواهند داشت و تمیز کردن یخچال را ساده می کند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

سیستم خنک کننده ی چندگانه MultiAirflow به صورت مداوم دمای محفظه ها را اندازه گیری می کند و آن را به حد مطلوب خواهند رساند. یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS50 از سری تولیدات کارآمد و خوش فروش برند کره‌ای سامسونگ می‌باشد که تحت عنوان سری ساید بای ساید این کمپانی در سال 2018 وارد بازار جهانی شده است. یکی دیگر از مزایای مناسب يخچال سايد بای سايد بوش قيمت ارزان آن می باشد و دیگر مزایای آن تکنولوژی انجماد سریع یا همان SuperFreezing که در یخچال ساید اضافه گردیده، اشاره کرد. به این صورت که کمپرسور با تمام قدرتی که دارد عمل می کند و از این طریق دما را در کمترین مدت، منجمد می نماید. از دیگر محصولات ساید بای ساید موجود در بازار می‌توان یخچال و فریزر X29 ال‌جی را نام برد که دارای قابلیت اینستا ویو‌ می‌باشد.


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


قسمت هوم بار روی در یخپال قرار گرفته که امکان دسترسی آسان به نوشیدنی ها و مواد پرمصرف را بدون باز کردن درب فراهم میکند. می توان گفت سبک یخچال فرانسوی یا همان درب فرانسوی از جمله زیباترین و خاص ترین یخچال های موجود در بازار هستند. طراحی داخلی آنها بسیار زیبا است و به شما امکان ذخیره و مرتب سازی انواع غذا های مختلف را می دهد و از ظاهر زیبایی نیز برخوردار است. یخچال های فرانسوی درای عرض ninety تا ninety one و ارتفاع 177 تا 183 سانتی متر هستند. آنها معمولاً با ارتفاع 180 تا 185 و عرض 60 و عمق 60 تولید می شوند. برای یخچال دو قسمتی در طراحی فضا نیز باید به جهت عبور هوا و تهویه دستگاه 5 سانتی متر فضای خالی در نظر گرفت.


انتخاب سنتر به عنوان ارائه دهنده محصولات برندهای معتبر این افتخار را دارد تا با ارائه محصولات بهترین برند های لوازم خانگی، شرایط خریدی هوشمندانه و آسان را برای مشتریان گرامی فراهم کند. گارانتی و ارائه سایر خدمات مشابه و البته معتبر یکی از مسائل مهم در مورد یخچال‌ های ساید بای ساید بوش است. داشتن گارانتی مناسب بی‌ شک می تواند در زمان خرید بسیاری از نگرانی‌ های شما در خصوص خراب شدن و… را برطرف کند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

اما جهت کسب اطلاعات دقیق تر می توانید با مشاورین خانه بوش تماس حاصل فرمائید. یخچال این ساید دارای 4 طبقه از جنس شیشه ضد شوک حرارتی ، 2 کشو برای نگهداری میوه و سبزیجات ، 1 کشوی مخصوص سرمایش سریع و 5 محفظه روی درب و فریزر این ساید دارای three طبقه ، 2 کشو و 4 محفظه روی درب میباشد. یکی از قابلیت های مهم و کاربردی یخچال ساید KAG80A404 فیلتر بهداشتی می باشد این فیلتر بوی نامطبوع ناشی از سالاد یا میوه های نصف شده را گرفته و به طور کلی هوای داخل یخچال را پاکسازی می کند و باکتری ها و قارچ های موجود در آن را از بین می برد. هر چه مقدار غذا بیشتر باشد، یخچال باید انرژی بیشتری برای کنترل دما مصرف کند. این امر ممکن است باعث بالا رفتن دمای دیگر مواد غذایی درون یخچال شود، برنامه سرمایش سریع باعث می شود تا دمای یخچال به سرعت کاهش پیدا کرده و به این ترتیب علاوه بر ثابت نگاه داستن دمای مواد قبلی دمای مواد جدید را سریعا به 2 درجه سانتیگراد کاهش دهد. گناوه 24 به عنوان یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی گناوه با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایران، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی گناوه تبدیل شود.


، منظور از فوت یخچال ها که به آن ها اشاره داریم همان فوت مکعب است ، به عنوان مثال در نظر بگیرید که 28 عدد مکعب با ابعاد 10 در 10 در 10 دارید که وقتی کنار هم قرار دهید مساوی می شود با یک فوت مکعب که برابر است با 28.36 لیتر . حال سوالی که وجود دارد این است که من باید یخچال ساید بای ساید چند فوت خریداری کنم ؟ در ادامه عرض یخچال ساید ، ارتفاع یخچال ساید و عمق آن ها را برای شما مشخص کرده ایم ، به طور خلاصه فوت را می توان واحد اندازه یخچال دانست . این دستگاه با برخورداری از دو عملکرد SuperFreezing و SuperCooling کمک کرده است بتوانید با خیال راحت و بدون نگرانی از گرم‌شدن موادی که از قبل در یخچال یا فریزر بوده‌اند مواد غذایی تازه خریداری شده را داخل یخچال و فریزر بگذارید. این دو عملکرد به خنک‌سازی و انجماد سریع‌تر مواد غذایی جدید کمک می‌کنند و با فعالسازی آن پس از مدتی عملکرد دستگاه به‌طور خودکار به حالت عادی بازمی‌گردد تا در مصرف برق صرفه‌جویی شود.


بسیاری از مواقع شما دارای یخچال هستید و این در حالی است که فریزر شما فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی همچون سبزی طبخ شده برای قرمه سبزی و پیاز سرخ شده، لوبیا سبز، گوشت و مرغ... این یخچال به صورت تمام فریزر است که تعداد طبقه برای مواد غذایی مختلف دارد. بخش یخچال این مدل ساید سری 6 با ظرفیت خالص 438 لیتر همراه با سیستم برج هوای چند جریانی Multi Airflow-System دارای 4 قفسه شیشه‌ای نشکن، شامل 2 قفسه با قابلیت تنظیم ارتفاع، بار خانگی در درب راست، MultiBox با three محفظه و four محفظه درب می باشد. Super cooling می‌باشد که از آن به عنوان عمل خنک کنندگی سریع یاد می‌شود. در صورت وارد کردن مواد غذایی جدید به یخچال این فناوری وارد عمل می‌شود و فورا آن را با دمای داخلی هماهنگ می‌کند تا دستگاه دچار افت کیفیت نشود از طرفی دیگر آسیبی به مواد غذایی وارد نمی‌شود و همچنان سالم باقی خواهند ماند.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


در اینجا به معرفی و خرید یخچال ساید بای ساید بوش 28 فوتمی پردازیم. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI20 یکی دیگر از یخچال های برند بوش است که دارای طراحی بسیار زیبا است و از ظرفیت 28 فوت برخوردار می باشد. ابعاد یخچال ساید بای ساید بوش کره بدین صورت است، دارای ارتفاع ۱۷۷ سانتی‌متر و عرض۹۱ سانتی‌متر در عمق۷۲ سانتی‌متر می باشد. و همچنین وزن آن 110 کیلوگرم است که براحتی در هر آشپزخانه ای قرار می گیرد. مهم ترین نکته در وسایل برقی خانگی میزان مصرف انرژی می باشد که رده انرژی جديدترين يخچال فریزر سايد باي سايد بوش مدل KAG90AI20 به صورت +A می باشد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

قابلیت تنظیم رطوبت را دارا می باشد که محل مناسبی برای نگهداری میوه و سبزیجات می باشد و می توان اطمینان داشت که تا مدت زمان طولانی میوه ها و سبزیجات شما طراوت و تازگی خود را حفظ می کند تا شما همیشه مواد غذایی با کیفیت در دسترس داشته باشید. در این بخش سه طبقه تعبیه شده که جنس آنها شیشه مقاوم در برابر حرارت و وزن زیاد است. بر روی درب یخچال محفظه هوم بار یا همان بار خانگی وجود دارد این قسمت برای دسترسی سریع تر به بطری های نوشیدنی و جلوگیری از باز و بسته شدن های زیاد درب اصلی یخچال و در نتیجه جلوگیری از اتلاف انرژی و سرمای داخل یخچال می باشد. سیستم خنک کننده ی در نظر گرفته شده برای یخچال فریزر ساید بای ساید بوش kag90ai20 سیستم خنک کننده ی بدون برفک می باشد، یعنی از تشکیل برفک و یخ بر روی مواد غذایی جلوگیری می کند. این سیستم خنک کننده میزان مصرف انرژی یخچال را کاهش خواهد داد و باعث می شود تا فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی داخل فریزر فراهم شود.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


رنگبندی یخچال ها هم متشکل از سفید، نقره ای و مشکی است که می توانند با دیگر وسایل هماهنگی ایجاد کنند. این قابلیت با سرعت بخشیدن به فرآیند سرما دهی به قسمت یخچال مواد غذایی تازه اضافه شده را به سرعت سرد کرده تا مانع از خراب شدن آنها شود. سیستم MultiAirflow یخچال بوش KAD80A104 با کمک فن باعث می شود هوای ملایم و حتی هوای سرد در تمام سطوح منطقه سرد و انجماد ظاهر شود و نوسانات دما به حداقل می رسد و زمان خنک کننده کاهش می یابد که این به شما کمک می کند تا غذاهای شما مدت بیشتری طعم خود را حفظ کنند. در اینجا روش تشخیص تقلبی بودن یخچال های بوش را به شما آموزش خواهیم داد.


ابعاد و ظرفیت های گوناگون با کیفیت بسیار مطلوب و ارائه کابینت باتری با رنگ استاتیک و بسیار... استابلایزر استابلایزرهای تپ چنجر میکرو کنترولر (Tap-Changer & Microcontroller... یخچالالکتریک در روزهای شنبه تعطیل میباشد. شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در ایران کالا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان ایران کالا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود. در داخل یخچال علاوه بر موارد ذکر شده یک طبقه فلزی نیز قرار دارد که مخصوص نگهداری بطری های نوشیدنی می باشد. بطری ها به دلیل شکل خاص و ارتفاع زیادی که دارند همیشه فضای زیادی در داخل یخچال اشغال می کنند اما با وجود این طبقه بسیار کاربردی هم فضای زیادی در داخل یخچال آزاد می شود و هم دسترسی به بطری های نوشیدنی و مایعات راحت تر خواهد بود.


به عنوان مثال بستنی که نه خیلی نرم است نه خیلی سفت، با قرار دادن در یخچال بوش همان کیفیت و طعم اولیه اش حفظ می شود. درجه حرارت ثابت در فضای داخلی یخچال یک عامل تعیین کننده در دستیابی به طراوت و طعم بیشتر است. سنسورهای FreshSense بطور مداوم دمای محیط داخل یخچال و فریزر را کنترل می کنند و یک دمای ثابت و مستقل از دمای بیرونی را در یخچال تنظیم می کند و موجب تازه ماندن مواد غذایی می شود. درکل می توانیم بگوییم قیمت یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A104 به نسبت کیفیت و مشخصات فنی که دارد بسیار مناسب است.



سامسونگ مانند برند ال جی یخچال های ساید بای ساید را در اندازه های 28 فوت ، 30 فوت و 32 فوت تولید می کند. ارتفاع یخچال سامسونگ 177 تا 179 سانتی متر و عمق و عرض آن به ترتیب؛ seventy one تا 78 سانتی متر و ninety one سانتی متر می باشد. در بخش بعدی به سراغ بدنه ی مدل جدید یحچال بوش می رویم، که این مدل دارای بدنه ای از استیل ضد رنگ می باشد و شما به ساده ترین شکل ممکن می توانید آن را تمیز کنید و هیچ اثری از جای دست بر روی آن باقی نمی ماند.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


شاید شما از مدل یخچالی خوشتان بیاید و قیمت آن نیز مناسب باشد اما باید یک نکته دیگر نیز مد نظر داشته باشید و آن هم ابعاد یخچال می باشد. چرا که اگر ابعاد یخچال به گونه ای باشد که در آشپزخانه شما نتواند قرار گیرد مجبور خواهید بود که از خرید آن صرف نظر کنید. در واقع هنگام خرید یخچال فریزر علاوه بر قیمت و مشخصات فنی آن بایستی به اندازه و ابعاد آن نیز توجه داشته باشید تا متناسب با مساحت آشپزخانه شما باشد.


این پنل یک نمایشگر واضح ال ای دی دارد که دکمه‌هایی با عملکرد لمسی دور تا دور آن را احاطه کرده‌اند. به کمک نمایشگر می‌توان از وضعیت درون یخچال و فریزر و دمای آن و … باخبر شد و همچنین با استفاده از دکمه‌های لمسی کاربر می‌تواند میزان دمای یخچال و فریزر را تنظیم نماید، توابع مختلف را فعال کند یا اینکه حالت خروج آب را به یخ تغییر دهد. همچنین هوم‌بار این یخچال تنها با یک فشار کوچک می‌توان آن را باز و بسته نمود و در سریع ترین زمان ممکن به قوطی‌های نوشیدنی و سایر مواد غذایی دسترسی داشت بدون اینکه نیاز به باز نمودن درب اصلی باشد و انرژی تلف شده و هوای سرد خارج شود. از موارد دیگر یکه مصرف انرژی را پایین می آورد لامپ ال ای دی « LED » است که محفظه های یخچال و فریزر 7WRS25FDBF را نورانی کرده و مصرف برق پایینی دارد و با تولید گرمای کم از کارکردن بالای کمپرسور جلوگیری خواهد کرد. در محفظه ی داخلی پیچ ها انتخابگر تعبیه شده اند که می توانید توسط آنها دمای مطلوب را در هر دو محفظه تنظیم نمایید. این محصول کلیه ویژگی های یک یخچال مشتری پسند را دارد و یکی از پرفروش ترین یخچال های ساید بوش می باشد.


دیجی‌کالا … بیشتر یخچال و ساید بای سایدهای ال جی معمولا دارای فیلتر داخلی یخچال هستند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش
ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

تولیدی دال فوم بهترین تولیدکننده یونولیت بسته بندی / پلاستوفوم بسته بندی / یونولیت... ابعاد مختلف ) انواع یخچال/ یخچال فریزر/ یخچال ساید بای ساید /اجاق گاز می باشد ارسال تمامی محصولات دال فوم به سراسر کشور جهت کسب اطلاعات بیشتر... سیستم سرمایش سریع در یخچال موجب خنک نمودن سریع مواد غذایی تازه خریداری شده میشود. فریزر KAG90AW204 با ظرفیت ۱۶۳ لیتر به صورت بدون برفک طراحی شده و حجم زیادی از مواد غذایی را درون خود جای میدهد.


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


این ساید بای ساید مجهز به آبریز و یخساز با قابلیت اتصال به آب شهری بوده که توسط آن میتوان آب تسویه شده میل نمود . توسط کلید های تعبیه شده بر روی پنل میتوان دمای داخلی یخچال و فریزر را تنظیم نمود همچنین نوع خروجی آبریز را تغییر داد . درون دستگاه چراغهای LED تعبیه شده که گرمایی از خود ساطع نمیکند .در صورت باز ماندن بیش از حد درب یخچال و فریزر ، توسط هشدار صوتی شما را مطلع میسازد . ساید بای ساید بوش BOSCH مدل KAG93AI30M با رده انرژی A++ جزء زیبا و کم مصرف ترین ساید بای ساید های شرکت بوش بوده که صدای بسیار کمی (حدود 43 دسیبل ) دارد. ظرفیت کلی این ساید بای ساید 598 لیتر بوده که حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای می دهد.



ساید بای ساید بوش K80 دارای سونیج خنک کننده سریع است و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که بتوانند نوشیدنی‌های گرمی را که اکنون در یخچال قرار داده اند در مدت زمان کوتاهی کوتاهی به صورت خنک دریافت نمایند. با کمک برنامه انجماد و سرمایش سریع به سرعت مواد غذایی را سرد و منجمد می کند و از گرم شدن ناگهانی و دوباره آن ها جلوگیری خواهد شد. این محفظه در قسمت داخلی درب یخچال قرار دارد و دسترسی به نوشیدنی‌ ها و مواد غذایی را برای شما آسان تر می کند. با آب سردکن و یخساز اتوماتیک، دیگر نگران کمبود آب سرد نباشید و از نوشیدن، نوشیدنی های سرد داخل یخچال لذت ببرید.



رنگ نقره‌ای به کار رفته در بدنه زیبایی منحصر به فردی را به آن بخشیده، که این یک مزیت برای خرید به حساب می آید چون امروزه رنگ نقره‌ای در میان کاربران و وسایل خانگی از پرطرفدارترین رنگ ها به حساب می آید. درجه حرارت بیرونی و دمای داخلی یخچال را به صورت مستقل از همدیگر کنترل می کند. در کل باید گفت به کمک قابلیت FreshSense دمای یخچال و فریزر در حد ایده آلی عمل می کنند و همین قابلیت، عامل مهمی برای طراوت و تازگی مواد غذایی می باشد. • یخچال فریزر بوش با داشتن طراحی فوق العاده، قفسه بندی منظم و زیبا، کشوهای جادار می توان مواد غذایی داخل آنها را دید. این تکنولوژی هنگامی وارد عمل خواهد شد که هوای داخل یخچال به دلیل گذاشتن غذای گرم، تغییر کند و گرم می شود. بالا رفتن دمای یخچال بر روی سرعت عملکرد کمپرسور تاثیر خواهد گذاشت.


همه چی در مورد یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی اصل همراه با گارانتی معتبر است. این فروشگاه دارای نمایندگی رسمی برند های معتبری نظیر دوو، اسنوا، تکنو گاز و حایر می باشد. شما می توانید کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی (اعتباری) خریداری کنید. مشتریان ساکن تهران علاوه بر پرداخت وجه سفارش بصورت آنلاین یا کارت به کارت می توانند وجه سفارش خود را در محل و هنگام دریافت سفارش بصورت نقدی و یا از طریق دستگاه پوز پرداخت نمایند.


بوش این بار و برخلاف بسیاری از لامپ های معمولی از نوعی لامپ LED کم مصرف و در عین حال پر نور کمک گرفته که در این میان یخچال دو درب ساید بای ساید KAG80A104 نیز به چنین لامپ هایی مجهز می باشند. این نوع لامپ ها کارآمد و با انرژی بالایی طراحی شده اند و همچنین با طول عمر بالایی که نسبت به لامپ های معمولی دارند تا سالیان طولانی بهترین عملکرد را ارائه می دهند. علاوه بر این، جهت قرار گیری این لامپ ها به منظور دید هر چه بهتر مواد در سمت بالا و پشت یخچال می باشد. یخچال بوش دارای امکانات و ویژگی متعددی از قبیل سیستم NoFrost سبب بدون برفک شدن مدل KAG90AI20 بوش می شود و با تامین خنکای بالا در مصرف انرژی نیز صرفه جویی خواهد شد و زمان کمتری نیز برای تامین خنکای مورد نیاز صرف می شود.

Report this wiki page